Handleiding reserveren:
Wanneer u voor de eerste keer een markt wilt reserveren, kunt u onderstaand stappenplan aanhouden.
- Klik bovenaan de pagina op ‘Mijn Vitalis’.
- Vervolgens komt u op een nieuwe pagina en klikt u op verder onder ‘nieuwe klant’ account aanmaken.
- Op de pagina ‘account registreren’ vult u uw gegevens in en vinkt het hokje aan ‘Ik heb de voorwaarden gelezen en ga hiermee akkoord ’
- Wanneer u alle velden met een sterretje heeft ingevuld, krijgt u een nieuw scherm ‘uw account is aangemaakt’, een bevestiging van uw registratie is naar uw emailadres gestuurd.
- Wanneer u klikt op verder, kunt u uw accountgegevens wijzigen of uw reserveringshistorie bekijken.
- U kunt nu markten reserveren. Via HOME komt u weer in het startscherm en kunt u kiezen onder markten waar u voor wilt reserveren.
- Vervolgens kunt u klikken op de gewenste locatie en kunt u onder ‘beschikbare opties’ aangeven wanneer u wilt staan en uw standplaats afmetingen invoeren. Alle velden met een sterretje zullen ingevuld moeten worden (Let op: markten staan op alfabetische volgorde!).
- Wanneer u meerdere data wilt staan op uw gewenste locatie, hoeft alleen maar de datum aan te passen en vervolgens weer klikken op reserveren.
- U ziet in uw winkelwagen (boven aan het scherm) de markt toegevoegd met de bestelde afmeting.
- Mocht u ook willen staan op andere locaties, dan kunt u dit in 1 reservering doen.
- Wanneer u klikt op winkelwagen en dan klikt op ‘bekijken’, dan kunt u eventueel foutief ingevoerde markten verwijderen.
- Wanneer de ingevoerde markten juist zijn, klikt u op reserveren.
- Uw scherm gaat vervolgens naar Stap 2: Factuuradres. Hier hebt u twee keuzes. U selecteert de juiste keuze en klikt op ‘verder’
- Stap 3: Betaling: u kunt hier nog een opmerking plaatsen, die u van belang acht.
- Bij stap 3 zet u vervolgens nog een vinkje bij ‘akkoord algemene voorwaarden’ en klikt u op ‘Verder’
- Stap 4: Bevestiging. Dit is de laatste stap; u ziet voor welke markt(en) u zich heeft aangemeld en klikt vervolgens op ‘bevestiging reservering’.
- Uw scherm verandert in ‘reserveringsaanvraag geplaatst’. Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons bericht. Mocht u geen kopiereservering hebben ontvangen meteen nadat u gereserveerd heeft, kijk dan in uw mailaccount in de map ongewenste mail/spam, dit kan tevens het geval zijn bij ontvangen bevestigingen. Mocht u na 2 werkdagen (kantoordagen) geen bevestiging hebben ontvangen neemt u dan contact op met Organisatieburo Vitalis 0591-611411.